CATATAN TERKINI

10 April 2010

Kesyukuran ....

Ahad 11 Apr 2010 - Selepas solat subuh pada setiap hari ahad akan diadakan bacaan maathurat dan kuliah subuh yg disampaikan oleh Ust Hj Ramli Shaari yg membaca kitab 99 nama Allah. Biasanya selepas kuliah subuh akan diadakan jamuan sarapan pagi di Balai Lintang surau, namun hari ini semua jemaah dijemput ke rumah En Fadzil B Omar (PT 383). Beliau berhajat mengadakan kenduri kesyukuran dan doa selamat kerana akan memulakan perniagaan kedai runcit seperti yg disiarkan dlm blog ini tempoh hari.

Dalam ucapannya sebelum majlis bermula , beliau berharap agar usahanya dipermudahkan dan diberkati oleh Allah dan kepada para jemaah yang berhajat untuk menumpang meletakkan barangan perniagaan dipremis beliau, bolehlah berbuat demikian demi untuk sama-sama memajukan ekonomi ummat Islam. Majlis bacaan doa selamat telah disempurnakan oleh Ust Sidiq B Samson.


Semua gambar adalah ihsan dari Paruna Jawi. Terima kasih atas sumbangan beliau. Hari ini baru ada gambar bolgger sebab Paruna Jawi yg take the photo ... Dia hanya menggnakan HP Sony Ericsson je.

0 ulasan:

PAUTAN PILIHAN


Palestin Info kasturi group E-Qamus Photobucket darussyifa' Hadith akhirzaman Photobucket doa teladan belajar ba kalamfikalam isuhangat SoalJawab

PAUTAN MEGA