CATATAN TERKINI

10 Oktober 2009

Rumah Terbuka PUPIS

Selinsing 10 okt 2009, PUPIS atau Pusat Pendidikan Islam Selinsing telah mengadakan majlis Rumah Terbuka Aidil Fitri bermula jam 11.00 pagi. Acara bermula dengan majlis tahlil dan doa serta diikuti dengan ucapan-ucapan pimpinan PUPIS.Turut berucap adalah YB Selinsing Tn Hj Hussin B Din.
Saya tiba sekitar jam 11.30 pagi dan ketika itu doa tahlil sedang dibaca. Kehadiran tetamu agak ramai juga waktu itu. Saya sempat bertemu beberapa sahabat dari Darul Taqwa, antaranya Tn Hj zakaria (Pengerusi), En Mohd Aini (Setiusaha), Tn Hj Sharif, Ust Sahibol, En Shukur dan lain-lain.

Makanan yang disediakan antaranya ialah nasi putih, daging masak ... apa namanye saya pun tak tau. tapi sedap juga. Tidak ketinggalan nasi himpit dan lemang beserta rendang. Minuman air oren. Ok la jugak. Sekalung tahniah kepada semua yg menjayakan majlis ini khusus untuk AJK PUPIS. Semoga mendapat rahmat dan keberkatan dari Allah.

YB Hj Hussin B Din bersama Hj Shafie

Hj Zakaria (Pengerusi Darul Taqwa) ... kekenyangan selepas pekena nasi special






0 ulasan:

PILIH AKHBAR ANDA

Harakah keadilan TranungKite tkodaily detikdaily PahangDaily suarakampus Malaysiakini Metro beritaharian NST utusan jazeera jazeera MyKKK

PAUTAN PILIHAN


Palestin Info kasturi group E-Qamus Photobucket darussyifa' Hadith akhirzaman Photobucket doa teladan belajar ba kalamfikalam isuhangat SoalJawab

PAUTAN MEGA